Lamborghini po wprowadzeniu limitowanej serii modelu
Reventon postanowiło zastosować podobny chwyt w przypadku modelu Sesto Element,
który będzie ekstremalną wersją Gallardo.
Wyprodukowano zaledwie 20 sztuk tego modelu i pomimo ogromnej ceny około 2 000 0000 euro i braku homologacji dopuszczającej auto do ruchu drogowego na chętnych Lamborghini długo nie musiało czekać. Porozmawiajmy o osiągach, jak przystało na Lamborghini są zdumiewające. Niesamowite osiągi Sesto wynikają z zastosowania włókna węglowego, dzięki czemu obniżono masę samochodu do zaledwie 999kg. Do napędu użyto 5.2 Litrowego silnika V10 o mocy 570KM. Przyspieszenie w granicach 2,5 sekundy do setki przebija nawet Veyrona Supersport. Prędkość maksymalna to 350km/h.
Wyprodukowano zaledwie 20 sztuk tego modelu i pomimo ogromnej ceny około 2 000 0000 euro i braku homologacji dopuszczającej auto do ruchu drogowego na chętnych Lamborghini długo nie musiało czekać. Porozmawiajmy o osiągach, jak przystało na Lamborghini są zdumiewające. Niesamowite osiągi Sesto wynikają z zastosowania włókna węglowego, dzięki czemu obniżono masę samochodu do zaledwie 999kg. Do napędu użyto 5.2 Litrowego silnika V10 o mocy 570KM. Przyspieszenie w granicach 2,5 sekundy do setki przebija nawet Veyrona Supersport. Prędkość maksymalna to 350km/h.
Stylizacja nadwozia na pierwszy rzut oka zdradza drapieżny
charakter Sesto. Karbonowa karoseria oraz charakterystyczne wloty powietrze nad
komorą silnika nie sposób pomylić z żadnym innym modelem.
0 komentarze:
Prześlij komentarz